söndag 12 december 2010

Tis v 49

Denna dag vigdes åt rättning. Dock blev den inte lika effektiv som jag hade tänkt. Proven måste alla kommenteras vilket gör att jag maximalt hinner med två prov i timmen!


En kollega tog en del tid i början av dagen och en annan en del i slutet av dagen.


Fortsatte rättningen när jag kom hem och förberedde rättning på annan ort.


Religion
Hade en bra lektion på eftermiddagen. Sade till mina elever att vi jobbade med beting och kunde gå när vi var klara med respektive uppgift - de ligger före planeringen och håller på att avsluta nästa delmoment som egentligen skulle komma efter jul!
Det roliga i kråksången är att de flesta satt tiden ut ändå. De valde att jobba effektivt och inte ta med sig jobb hem. Jag tror att att de har roligt under tiden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar