onsdag 16 mars 2011

mån v9


Lektion 1 - lönesamtal
Hade lönesamtal med min chef på morgonen och fick därför ställa in lektionen.


Fick mycket gott omdöme vilket var en trevlig start på dagen och veckan.


Lektion 2
Stämde av med klassen så att de hade förstått uppgiften (litteratur & filmanalys). Repeterade en del och släppte sedan iväg dem till en datasal.


Lektion 3
Nästa klass var mitt upp i en mängd arbeten och rapporterade bara vad de höll på med innan de gick till datasalarna. Arbetsmoralen är si och så, men jag fortsätter att påminna dem om vad de har kvar och visar hur tiden krymper, vilket får en del att vakna till och skärpa till sig.


Lektion 4
Hade genomgång för en liten skara...hallooo where are you???? De är nästan 37 st... Vart tog de vägen? Hög frånvaro konstaterades och jag anmärkte på det i lektionsloggen på Fronter.


De som var där jobbade däremot grymt bra!


En bra start och en hyfsad avslutning på denna hetsiga dag.


Jag tog mig till ett hemligt rum där ingen kunde se mig och drog fram min trollstav och apperate:ade hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar